Szállítási és fizetési feltételek - díjak

Kedves Vásárlónk! 

 
Vásárlóként az alábbi szállítási és fizetési feltételekkel rendelhetsz meg termékeket tőlünk. Ez a tájékoztatás az Általános Szerződési Feltételekkel (lásd ÁSZF) együtt érvényes.  

HOGYAN SZÁLLÍTUNK

A webáruházunkban megrendelt és visszaigazolt termékek kiszállítására Csomagszállító Alvállalkozót bízunk meg. A szállítás teljesítéséhez szükséges adatokat (név,cím, telefonszám, e-mail) kizárólag a megbízás teljesítése érdekében adjuk át az Alvállalkozónak.  Szállítást csak Magyarország területén vállalunk. Az Alvállalkozónk: 

  • FoxPost Zrt.
  • Cím: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9
  • Csomagkövetés: FoxPost csomagod
  • Ügyfélszolgálat nyitva tartás: 8.00-20.00 (Cím: 1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „A” épület)
  • Telefon: +36 (1)-999-0-369
  • info@foxpost.hu

 

ÍGY FIZETHETSZ NEKÜNK

Készpénzzel

  1. A megrendelt termékeket készpénzben az áru átvételekor is kifizetheted személyesen nekünk.
  2. Fizethetsz a Csomagszállító Alvállalkozónknak a kiszállításkor. A csomagszállító egy fizetési nyugtával igazolja neked, hogy a vételárát kifizetted.

Banki átutalással

  1. A megrendelt termékeket előre is kifizetheted banki átutalással. Ekkor a NETALON Consulting Kft. Raiffeisen Banknál vezetett bankszámlájára (Raiffeisen Bank Zrt. számlaszám: 12011148-01019482-00100004) kell átutalnod a rendelés értékét a szállítási díjjal együtt. Az átutalási megbízáson kérjük, hogy tüntesd fel a megrendelésed számát is! Ahogy megkaptuk a rendelésed értékét, máris indítjuk a csomagodat.

Bankkártyával

  1. Ha a fizetés bankkártyával módot választod, akkor az OTP Simple Pay rendszerén keresztül tudsz fizetni, ahol az internetes fizetésre alkalmas Visa és  Mastercard bankkártyákkal lehet kifizetni a vételárat magyar forintban.
  2. Bankkártyával annál a csomagautomatánál is fizethetsz, ahova a csomagodat kérted. 

 

HOVÁ KÉRHETED A CSOMAGODAT

Csomagautomatába

A csomagot kérheted az országban található 103 FoxPost  csomagautomatába. 

Ebben az esetben a "kosarad tartalma" oldalon a "Megjegyzés" mezőbe vagy a "fizetés" oldalon , a "Szállítási cím (utca)" mezőbe gépelve adhatod meg, hogy hol szeretnéd átvenni a csomagodat (pl. Alle)! A csomagautomatából a csomagértesítési kódod és a bankkártyád segítségével (ha nem előre fizettél) tudod kivenni a csomagodat.

Házhoz

Házhoz szállítás esetén kérjük, gondoskodj arról, hogy ha nem vagy elérhető a helyszínen, akkor a megbízottad vehesse át a csomagot és szüksége esetén ki is tudja fizetni a számlát. 

A szállítási cím és az e-mail értesítési cím adatok helyességéről neked kell gondoskodnod. Rossz adatok megadása esetén a felelősség téged terhel. 

 

MENNYIBE KERÜL MINDEZ - DÍJAINK

Díjainkba a szállítás és a fizetés módjától függő díjakat egyaránt belekalkuláljuk, így az ÖSSZES FIZETENDŐ DÍJ = (szállítási alapdíj + fizetési mód tranzakciós díja) x csomagok száma

A díjaink 1 db csomagra vonatkoznak a következő maximális méretekkel és súllyal: (magasság x szélesség x hosszúság és súly) 20 cm x 36 cm x 62 cm és 8 kg súly. Ha a szállítás csak több csomagban lehetséges, akkor arról tájékoztatunk.

IDE KÉRED A CSOMAGOD

RENDELÉS ÉRTÉKE

SZÁLLÍTÁS ALAPDÍJA

HOGYAN FIZETSZ (tranzakciós díj)

 

 

 

előre-banki átutalással

készpénz-

futárnak

bankkártya

automatánál

bankkártya-

online -OTP

CS.AUTOMATA

50 eFt-ig

290 Ft

0 Ft

-

200 Ft

300 Ft

HÁZHOZ

50 eFt-ig

690 Ft

0 Ft

200 Ft

-

300 Ft

HÁZHOZ

50 eFt-tól

0 Ft

0 Ft

200 Ft

-

300 Ft

ABS BUDAÖRS*

0 Ft-tól

0 Ft

-

0 Ft

-

-

HERCEGHALOM

0 Ft-tól

0 Ft

-

0 Ft

-

-

 * csak adott időpontokban

 

A SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A web áruházban minden termék esetén feltüntetjük a tipikus, várható szállítási határidőt ill. hogy a termék készleten van-e nálunk. Szállítási probléma esetén  mindenképpen tájékoztatunk, és a lehetőségeket megvitatjuk. Ha fiókkal rendelkező Vásárló vagy, akkor a megrendelésed állapotáról a vásárlói fiókodban tudsz tájékozódni. 

Több termék megrendelése esetén a szállítási határidők eltérhetnek, ezért azokat együtt szállítjuk ki, a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező termék szállítási határidejéhez igazítva. Ha azonban vállalod a többszöri szállítás díját, akkor több részletben is kiszállítjuk a termékeket.

 

MILYEN ÉRTESÍTŐ ÜZENETEKET KAPSZ A CSOMAGODRÓL?

A pontos tájékoztatásod érdekében az alábbi esetekben értesítő üzeneteket kapsz:

  • TŐLÜNK e-mail üzenetbenamikor átadjuk a csomagodat a csomagszállítónak.
  • A CSOMAGSZÁLLÍTÓTÓL SMS üzenetbenamikor a csomagod megérkezik az automatába. A csomagautomatából 4 napon belül kell felvenned a csomagodat. Ezt követően a csomagszállító visszaküldi hozzánk.
  • A CSOMAGSZÁLLÍTÓTÓL SMS és e-mail üzenetbenamikor tájékoztatnak a házhoz szállítás időpontjáról. A házhoz szállítás napközben, munkanapokon, munkaidőben történik. Ha a csomagszállító nem tudja kézbesíteni a csomagodat a megadott időpontban, akkor további 2 alkalommal próbálkozik újra. Ezt követően a csomagszállító visszaküldi hozzánk.

 

ISMÉTELT KISZÁLLÍTÁS

Az át nem vett, vagy a te hibádból hozzánk visszafordított termék újbóli kiszállítását már csak előre fizetés után vállaljuk és a meghiúsult csomagszállítás díján felül, a visszaszállítási és újraszállítási díjat is ki kell fizetned.

A visszaszállítás díja: 1.000,- Ft

 

SÉRÜLT CSOMAGOK KEZELÉSE, KÁRFELELŐSSÉG

A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat akkor száll át rád, amikor a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot átveszed. Átvételkor ezért ellenőrizned kell a csomag sértetlenségét. Látható sérülés esetén a Csomagszállítóval jegyzőkönyvet kell készíttetned a helyszínen.

A jegyzőkönyvben fel kell tüntetned a sérülés nagyságát és módját, az átvétel idejét. Célszerű a sérülésről fotót is készítened. A jegyzőkönyvet akkor tudjuk elfogadni, ha azt a Csomagszállító partner is aláírta (olvasható név és aláírás). Az aláírt jegyzőkönyvet kérjük, hogy a fotókkal együtt küldő el az ügyfél-szolgálatunknak (lásd ÁSZF) egy „Szállítási panasz” elektronikus levélben.

Ha a sérülés csak a csomag felnyitásakor derül ki, akkor köteles vagy minket erről azonnal tájékoztatni, a sérülés pontos leírásával és fotókkal, valamint – szükség esetén -, a Csomagszállító partnerrel szembeni reklamációban együttműködni. A szállításból eredő sérülésekkel kapcsolatos reklamációra az átvételtől számított maximum 2 munkanap áll a rendelkezésedre. Ezen időtartam elteltét a vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

 

★ Vásárlói vélemények

Küld el a véleményed

93 reviews
97%
(90)
3%
(3)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)

Én műzlit szoktam reggelizni, amit az utóbbi hónapokban granolából készítettem. Most helyette áfonyás, banános zabkását készítettem, ami nagyon ízlett. Pillanatok alatt elkészül és nagyon jó ízű. Nekem ugyan nem volt elég édes, de ezen könnyű volt segíteni. Raktam bele egy kis mézet. Elhatároztam, hogy a többit fajta zabkását is meg fogom kóstolni. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Sós szájú lévén, igazi felüdülés olyan terméket fogyasztani, ami amellett, hogy bűntudat nélkül fogyasztható, még finom is és laktató. Mindig van nálam, ha egy kis ropogtatnivalóra vágyom. :)

A kedvenc termékem, egyszerűen imádom az összes ízű variációt! Nagyon finom, egészséges és rengeteg erőt ad, ha edzés előtt fogyasztok belőle.

A kávé szeánszom mellé fogyasztom, nem túl édes, kellemes ízű falatok.