Szállítási és fizetési feltételek - díjak

Kedves Vásárlónk! 

 
Vásárlóként az alábbi szállítási és fizetési feltételekkel rendelhetsz meg termékeket tőlünk. Ez a tájékoztatás az Általános Szerződési Feltételekkel (lásd ÁSZF) együtt érvényes.  

HOGYAN SZÁLLÍTUNK

A webáruházunkban megrendelt és visszaigazolt termékek kiszállítására Csomagszállító Alvállalkozót bízunk meg. A szállítás teljesítéséhez szükséges adatokat (név,cím, telefonszám, e-mail) kizárólag a megbízás teljesítése érdekében adjuk át az Alvállalkozónak.  Szállítást csak Magyarország területén vállalunk. Az Alvállalkozónk: 

  • FoxPost Zrt.
  • Cím: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9
  • Csomagkövetés: FoxPost csomagod
  • Ügyfélszolgálat nyitva tartás: 8.00-20.00 (Cím: 1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „A” épület)
  • Telefon: +36 (1)-999-0-369
  • info@foxpost.hu

 

ÍGY FIZETHETSZ NEKÜNK

Készpénzzel

  1. A megrendelt termékeket készpénzben az áru átvételekor is kifizetheted személyesen nekünk.
  2. Fizethetsz a Csomagszállító Alvállalkozónknak a kiszállításkor. A csomagszállító egy fizetési nyugtával igazolja neked, hogy a vételárát kifizetted.

Banki átutalással

  1. A megrendelt termékeket előre is kifizetheted banki átutalással. Ekkor a NETALON Biofalatka Kft. Raiffeisen Banknál vezetett bankszámlájára (Raiffeisen Bank Zrt. számlaszám: 12011148-01019482-00100004) kell átutalnod a rendelés értékét a szállítási díjjal együtt. Az átutalási megbízáson kérjük, hogy tüntesd fel a megrendelésed számát is! Ahogy megkaptuk a rendelésed értékét, máris indítjuk a csomagodat.

Bankkártyával

  1. Ha a fizetés bankkártyával módot választod, akkor az OTP Simple Pay rendszerén keresztül tudsz fizetni, ahol az internetes fizetésre alkalmas Visa és  Mastercard bankkártyákkal lehet kifizetni a vételárat magyar forintban.
  2. Bankkártyával annál a csomagautomatánál is fizethetsz, ahova a csomagodat kérted. 

 

HOVÁ KÉRHETED A CSOMAGODAT

Csomagautomatába

A csomagot kérheted az országban található 103 FoxPost  csomagautomatába. 

Ebben az esetben a "kosarad tartalma" oldalon a "Megjegyzés" mezőbe vagy a "fizetés" oldalon , a "Szállítási cím (utca)" mezőbe gépelve adhatod meg, hogy hol szeretnéd átvenni a csomagodat (pl. Alle)! A csomagautomatából a csomagértesítési kódod és a bankkártyád segítségével (ha nem előre fizettél) tudod kivenni a csomagodat.

Házhoz

Házhoz szállítás esetén kérjük, gondoskodj arról, hogy ha nem vagy elérhető a helyszínen, akkor a megbízottad vehesse át a csomagot és szüksége esetén ki is tudja fizetni a számlát. 

A szállítási cím és az e-mail értesítési cím adatok helyességéről neked kell gondoskodnod. Rossz adatok megadása esetén a felelősség téged terhel. 

 

MENNYIBE KERÜL MINDEZ - DÍJAINK

Díjainkba a szállítás és a fizetés módjától függő díjakat egyaránt belekalkuláljuk, így az ÖSSZES FIZETENDŐ DÍJ = (szállítási alapdíj + fizetési mód tranzakciós díja) x csomagok száma

A díjaink 1 db csomagra vonatkoznak a következő maximális méretekkel és súllyal: (magasság x szélesség x hosszúság és súly) 20 cm x 36 cm x 62 cm és 12 kg súly (ez 12db 1L-es Tetra Pack palacknak felel meg). Ha a szállítás csak több csomagban lehetséges, akkor arról tájékoztatunk. 20 ezer Ft értékű rendelés esetén több csomag szállítása is ingyenes. Italok vásárlása esetén, a megfelelő csomagolás érdekében javasoljuk az 1-4db, 10db, 12db, 20db vagy 24db palack (liter) rendelését. Az egyszerre rendelhető maximális mennyiség 24 liter!

HOVA KÉRED A CSOMAGODAT

RENDELÉS BRUTTÓ ÉRTÉKE

SZÁLLÍTÁS ALAPDÍJA

HOGYAN FIZETSZ (tranzakciós díj)

 

 

 

banki átutalással a szállítás előtt fizeted ki

készpénzben a futárnak

vagy bankkártyával

a csomag automatánál

bankkártyával fizetsz OTP Simple Pay rendszeren keresztül

Foxpost automatába

20 ezer Ft-ig

700 Ft

0 Ft

200 Ft

300 Ft

Házhoz

20 ezer Ft-ig

1300 Ft

0 Ft

200 Ft

300 Ft

Foxpost automatába vagy házhoz

20 ezer Ft-tól

0 Ft

0 Ft

0 Ft

300 Ft

Budaörs ABS Sportcentrumba* vagy Herceghalomba *

5 eFt-tól

0 Ft

0 Ft

0 Ft

300 Ft

 * csak előre egyeztetett időpontban tudod átvenni

 

A SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A web áruházban minden termék esetén feltüntetjük a tipikus, várható szállítási határidőt ill. hogy a termék készleten van-e nálunk. Szállítási probléma esetén  mindenképpen tájékoztatunk, és a lehetőségeket megvitatjuk. Ha fiókkal rendelkező Vásárló vagy, akkor a megrendelésed állapotáról a vásárlói fiókodban tudsz tájékozódni. 

Több termék megrendelése esetén a szállítási határidők eltérhetnek, ezért azokat együtt szállítjuk ki, a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező termék szállítási határidejéhez igazítva. Ha azonban vállalod a többszöri szállítás díját, akkor több részletben is kiszállítjuk a termékeket.

 

MILYEN ÉRTESÍTŐ ÜZENETEKET KAPSZ A CSOMAGODRÓL?

A pontos tájékoztatásod érdekében az alábbi esetekben értesítő üzeneteket kapsz:

  • TŐLÜNK e-mail üzenetbenamikor átadjuk a csomagodat a csomagszállítónak.
  • A CSOMAGSZÁLLÍTÓTÓL SMS üzenetbenamikor a csomagod megérkezik az automatába. A csomagautomatából 4 napon belül kell felvenned a csomagodat. Ezt követően a csomagszállító visszaküldi hozzánk.
  • A CSOMAGSZÁLLÍTÓTÓL SMS és e-mail üzenetbenamikor tájékoztatnak a házhoz szállítás időpontjáról. A házhoz szállítás napközben, munkanapokon, munkaidőben történik. Ha a csomagszállító nem tudja kézbesíteni a csomagodat a megadott időpontban, akkor további 2 alkalommal próbálkozik újra. Ezt követően a csomagszállító visszaküldi hozzánk.

 

ISMÉTELT KISZÁLLÍTÁS

Az át nem vett, vagy a te hibádból hozzánk visszafordított termék újbóli kiszállítását már csak előre fizetés után vállaljuk és a meghiúsult csomagszállítás díján felül, a visszaszállítási és újraszállítási díjat is ki kell fizetned.

A visszaszállítás díja: 1.000,- Ft

 

SÉRÜLT CSOMAGOK KEZELÉSE, KÁRFELELŐSSÉG

A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat akkor száll át rád, amikor a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot átveszed. Átvételkor ezért ellenőrizned kell a csomag sértetlenségét. Látható sérülés esetén a Csomagszállítóval jegyzőkönyvet kell készíttetned a helyszínen.

A jegyzőkönyvben fel kell tüntetned a sérülés nagyságát és módját, az átvétel idejét. Célszerű a sérülésről fotót is készítened. A jegyzőkönyvet akkor tudjuk elfogadni, ha azt a Csomagszállító partner is aláírta (olvasható név és aláírás). Az aláírt jegyzőkönyvet kérjük, hogy a fotókkal együtt küldő el az ügyfél-szolgálatunknak (lásd ÁSZF) egy „Szállítási panasz” elektronikus levélben.

Ha a sérülés csak a csomag felnyitásakor derül ki, akkor köteles vagy minket erről azonnal tájékoztatni, a sérülés pontos leírásával és fotókkal, valamint – szükség esetén -, a Csomagszállító partnerrel szembeni reklamációban együttműködni. A szállításból eredő sérülésekkel kapcsolatos reklamációra az átvételtől számított maximum 2 munkanap áll a rendelkezésedre. Ezen időtartam elteltét a vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.