Szállítási feltételek

Kedves Vásárlónk! 

 
Vásárlóként az alábbi szállítási feltételekkel rendelhetsz meg termékeket tőlünk. Ez a tájékoztatás az Általános Szerződési Feltételekkel (lásd ÁSZF) együtt érvényes.  

A SZÁLLÍTÁS MÓDJA

A webáruházunkban megrendelt és visszaigazolt termékek kiszállítására Csomagszállító partnert (futár) bízunk meg. A megadott szállítási cím adatokat kizárólag a megbízás teljesítése érdekében adjuk át a Csomagszállítónak.  Csomagszállítást jelenleg csak Magyarország területén vállalunk. Csomagszállítónk: 

  • FoxPost Zrt.
  • Cím: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9
  • Csomagkövetés: FoxPost csomagod
  • Ügyfélszolgálat nyitva tartás: 8.00-20.00 (Cím: 1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „A” épület)
  • Telefon: +36 (1)-999-0-369
  • info@foxpost.hu

 

HOVÁ KÉRHETED A CSOMAGODAT

A csomagot kérheted csomagautomatába vagy házhoz. Csomagautomata esetén a fizetési oldalon, a szállítási címnél (utca) légy szíves tüntesd fel, hogy melyik csomagautomata ponton szeretnéd átvenni a csomagodat (pl. Alle)!

A szállítási cím és az e-mail értesítési cím adatok helyességéről neked kell gondoskodnod. Rossza adatok megadása esetén a felelősség téged terhel. Házhoz szállítás és utánvét (fizetés átvételkor) esetén kérjük, gondoskodj arról, hogy ha nem vagy elérhető a helyszínen, akkor a megbízottad vehesse át a csomagot és ki is tudja egyenlíteni a számlát. Csomagautomatából a csomagértesítési kódod és bankkártya segítségével tudod kivenni a csomagodat.

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAINK

Szállítási díjaink maximum 20 cm x 36 cm x 62 cm csomagméretig és 25 kg teljes csomagsúlyig érvényesek.

Ha banki utalással vagy bankkártyával előre kifizeted a rendelés értékét, akkor az 'Utánvét díja'-t nem kell fizetned!

Rendelés értéke (Ft) Szállítás helyszíne Szállítási díj (Ft) Utánvét díja (Ft) Érkezés ideje (munkanap, ha raktáron van)
0-29.990

csomagautomata

házhoz

500,-

900,-

290,-

2. 

3. 

30.000-49.990

csomagautomata

házhoz

300,-

600,-

290,-

2. 

3. 

50.000- házhoz 0,- 290,- 3. 
0- házhoz Herceghalmon
0,- 0,- 0

 

Extra gyors szolgáltatás (kivéve Herceghalom):

  • 1 munkanapon belül történő kiszállítás csomagautomatába: a fenti díjak + 1.200,- Ft
  • 2 munkanapon belül történő házhoz szállítás: a fenti díjak + 1.200,- Ft

Extra gyors szolgáltatást a kosár tartalma oldalon a megjegyzés rovatban feltüntetve kérhetsz.

A FoxPost csomagautomaták elhelyezkedéséről itt tudsz tájékozódni: FoxPost csomagautomaták

 

A SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A web áruházban minden termék esetén feltüntetjük a tipikus, várható szállítási határidőt ill. hogy a termék készleten van-e nálunk. Szállítási probléma esetén  mindenképpen tájékoztatunk, és a lehetőségeket megvitatjuk. Ha fiókkal rendelkező Vásárló vagy, akkor a megrendelésed állapotáról a vásárlói fiókodban tudsz tájékozódni. 

Több termék megrendelése esetén a szállítási határidők eltérhetnek, ezért azokat együtt szállítjuk ki, a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező termék szállítási határidejéhez igazítva. Ha azonban vállalod a többszöri szállítás díját, akkor több részletben is kiszállítjuk a termékeket.

 

MILYEN ÉRTESÍTŐ ÜZENETEKET KAPSZ A CSOMAGODRÓL?

A pontos tájékoztatásod érdekében az alábbi esetekben értesítő üzeneteket kapsz:

  • TŐLÜNK e-mail üzenetbenamikor átadjuk a csomagodat a csomagszállítónak.
  • A CSOMAGSZÁLLÍTÓTÓL SMS üzenetbenamikor a csomagod megérkezik az automatába. A csomagautomatából 4 napon belül kell felvenned a csomagodat. Ezt követően a csomagszállító visszaküldi hozzánk.
  • A CSOMAGSZÁLLÍTÓTÓL SMS és e-mail üzenetbenamikor tájékoztatnak a házhoz szállítás időpontjáról. A házhoz szállítás napközben, munkanapokon, munkaidőben történik. Ha a csomagszállító nem tudja kézbesíteni a csomagodat a megadott időpontban, akkor további 2 alkalommal próbálkozik újra. Ezt követően a csomagszállító visszaküldi hozzánk.

 

ISMÉTELT KISZÁLLÍTÁS

Az át nem vett, vagy a te hibádból hozzánk visszafordított termék újbóli kiszállítását már csak előre fizetés után vállaljuk és a meghiúsult csomagszállítás díján felül, a visszaszállítási és újraszállítási díjat is ki kell fizetned.

A visszaszállítás díja: 1.000,- Ft

 

SÉRÜLT CSOMAGOK KEZELÉSE, KÁRFELELŐSSÉG

A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat akkor száll át rád, amikor a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot átveszed. Átvételkor ezért ellenőrizned kell a csomag sértetlenségét. Látható sérülés esetén a Csomagszállítóval jegyzőkönyvet kell készíttetned a helyszínen.

A jegyzőkönyvben fel kell tüntetned a sérülés nagyságát és módját, az átvétel idejét. Célszerű a sérülésről fotót is készítened. A jegyzőkönyvet akkor tudjuk elfogadni, ha azt a Csomagszállító partner is aláírta (olvasható név és aláírás). Az aláírt jegyzőkönyvet kérjük, hogy a fotókkal együtt küldő el az ügyfél-szolgálatunknak (lásd ÁSZF) egy „Szállítási panasz” elektronikus levélben.

Ha a sérülés csak a csomag felnyitásakor derül ki, akkor köteles vagy minket erről azonnal tájékoztatni, a sérülés pontos leírásával és fotókkal, valamint – szükség esetén -, a Csomagszállító partnerrel szembeni reklamációban együttműködni. A szállításból eredő sérülésekkel kapcsolatos reklamációra az átvételtől számított maximum 2 munkanap áll a rendelkezésedre. Ezen időtartam elteltét a vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.