Szállítási és fizetési feltételek - díjak

Kedves Vásárlónk! 

 
Vásárlóként az alábbi szállítási és fizetési feltételekkel rendelhetsz meg termékeket tőlünk. Ez a tájékoztatás az Általános Szerződési Feltételekkel (lásd ÁSZF) együtt érvényes.  

HOGYAN SZÁLLÍTUNK

A webáruházunkban megrendelt és visszaigazolt termékek kiszállítására Csomagszállító Alvállalkozót bízunk meg. A szállítás teljesítéséhez szükséges adatokat (név,cím, telefonszám, e-mail) kizárólag a megbízás teljesítése érdekében adjuk át az Alvállalkozónak.  Szállítást csak Magyarország területén vállalunk. Az Alvállalkozónk: 

  • FoxPost Zrt.
  • Cím: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9
  • Csomagkövetés: FoxPost csomagod
  • Ügyfélszolgálat nyitva tartás: 8.00-20.00 (Cím: 1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „A” épület)
  • Telefon: +36 (1)-999-0-369
  • info@foxpost.hu

 

ÍGY FIZETHETSZ NEKÜNK

Készpénzzel

  1. A megrendelt termékeket készpénzben az áru átvételekor is kifizetheted személyesen nekünk.
  2. Fizethetsz a Csomagszállító Alvállalkozónknak a kiszállításkor. A csomagszállító egy fizetési nyugtával igazolja neked, hogy a vételárát kifizetted.

Banki átutalással

  1. A megrendelt termékeket előre is kifizetheted banki átutalással. Ekkor a NETALON Consulting Kft. Raiffeisen Banknál vezetett bankszámlájára (Raiffeisen Bank Zrt. számlaszám: 12011148-01019482-00100004) kell átutalnod a rendelés értékét a szállítási díjjal együtt. Az átutalási megbízáson kérjük, hogy tüntesd fel a megrendelésed számát is! Ahogy megkaptuk a rendelésed értékét, máris indítjuk a csomagodat.

Bankkártyával

  1. Ha a fizetés bankkártyával módot választod, akkor az OTP Simple Pay rendszerén keresztül tudsz fizetni, ahol az internetes fizetésre alkalmas Visa és  Mastercard bankkártyákkal lehet kifizetni a vételárat magyar forintban.
  2. Bankkártyával annál a csomagautomatánál is fizethetsz, ahova a csomagodat kérted. 

 

HOVÁ KÉRHETED A CSOMAGODAT

Csomagautomatába

A csomagot kérheted az országban található 103 FoxPost  csomagautomatába. 

Ebben az esetben a "kosarad tartalma" oldalon a "Megjegyzés" mezőbe vagy a "fizetés" oldalon , a "Szállítási cím (utca)" mezőbe gépelve adhatod meg, hogy hol szeretnéd átvenni a csomagodat (pl. Alle)! A csomagautomatából a csomagértesítési kódod és a bankkártyád segítségével (ha nem előre fizettél) tudod kivenni a csomagodat.

Házhoz

Házhoz szállítás esetén kérjük, gondoskodj arról, hogy ha nem vagy elérhető a helyszínen, akkor a megbízottad vehesse át a csomagot és szüksége esetén ki is tudja fizetni a számlát. 

A szállítási cím és az e-mail értesítési cím adatok helyességéről neked kell gondoskodnod. Rossz adatok megadása esetén a felelősség téged terhel. 

 

MENNYIBE KERÜL MINDEZ - DÍJAINK

Díjainkba a szállítás és a fizetés módjától függő díjakat egyaránt belekalkuláljuk, így az ÖSSZES FIZETENDŐ DÍJ = (szállítási alapdíj + fizetési mód tranzakciós díja) x csomagok száma

A díjaink 1 db csomagra vonatkoznak a következő maximális méretekkel és súllyal: (magasság x szélesség x hosszúság és súly) 20 cm x 36 cm x 62 cm és 8 kg súly. Ha a szállítás csak több csomagban lehetséges, akkor arról tájékoztatunk.

IDE KÉRED A CSOMAGOD

RENDELÉS ÉRTÉKE

SZÁLLÍTÁS ALAPDÍJA

HOGYAN FIZETSZ (tranzakciós díj)

 

 

 

előre-banki átutalással

készpénz-

futárnak

bankkártya

automatánál

bankkártya-

online -OTP

CS.AUTOMATA

50 eFt-ig

290 Ft

0 Ft

-

200 Ft

300 Ft

HÁZHOZ

50 eFt-ig

690 Ft

0 Ft

200 Ft

-

300 Ft

HÁZHOZ

50 eFt-tól

0 Ft

0 Ft

200 Ft

-

300 Ft

ABS BUDAÖRS*

0 Ft-tól

0 Ft

-

0 Ft

-

-

HERCEGHALOM

0 Ft-tól

0 Ft

-

0 Ft

-

-

 * csak adott időpontokban

 

A SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A web áruházban minden termék esetén feltüntetjük a tipikus, várható szállítási határidőt ill. hogy a termék készleten van-e nálunk. Szállítási probléma esetén  mindenképpen tájékoztatunk, és a lehetőségeket megvitatjuk. Ha fiókkal rendelkező Vásárló vagy, akkor a megrendelésed állapotáról a vásárlói fiókodban tudsz tájékozódni. 

Több termék megrendelése esetén a szállítási határidők eltérhetnek, ezért azokat együtt szállítjuk ki, a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező termék szállítási határidejéhez igazítva. Ha azonban vállalod a többszöri szállítás díját, akkor több részletben is kiszállítjuk a termékeket.

 

MILYEN ÉRTESÍTŐ ÜZENETEKET KAPSZ A CSOMAGODRÓL?

A pontos tájékoztatásod érdekében az alábbi esetekben értesítő üzeneteket kapsz:

  • TŐLÜNK e-mail üzenetbenamikor átadjuk a csomagodat a csomagszállítónak.
  • A CSOMAGSZÁLLÍTÓTÓL SMS üzenetbenamikor a csomagod megérkezik az automatába. A csomagautomatából 4 napon belül kell felvenned a csomagodat. Ezt követően a csomagszállító visszaküldi hozzánk.
  • A CSOMAGSZÁLLÍTÓTÓL SMS és e-mail üzenetbenamikor tájékoztatnak a házhoz szállítás időpontjáról. A házhoz szállítás napközben, munkanapokon, munkaidőben történik. Ha a csomagszállító nem tudja kézbesíteni a csomagodat a megadott időpontban, akkor további 2 alkalommal próbálkozik újra. Ezt követően a csomagszállító visszaküldi hozzánk.

 

ISMÉTELT KISZÁLLÍTÁS

Az át nem vett, vagy a te hibádból hozzánk visszafordított termék újbóli kiszállítását már csak előre fizetés után vállaljuk és a meghiúsult csomagszállítás díján felül, a visszaszállítási és újraszállítási díjat is ki kell fizetned.

A visszaszállítás díja: 1.000,- Ft

 

SÉRÜLT CSOMAGOK KEZELÉSE, KÁRFELELŐSSÉG

A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat akkor száll át rád, amikor a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot átveszed. Átvételkor ezért ellenőrizned kell a csomag sértetlenségét. Látható sérülés esetén a Csomagszállítóval jegyzőkönyvet kell készíttetned a helyszínen.

A jegyzőkönyvben fel kell tüntetned a sérülés nagyságát és módját, az átvétel idejét. Célszerű a sérülésről fotót is készítened. A jegyzőkönyvet akkor tudjuk elfogadni, ha azt a Csomagszállító partner is aláírta (olvasható név és aláírás). Az aláírt jegyzőkönyvet kérjük, hogy a fotókkal együtt küldő el az ügyfél-szolgálatunknak (lásd ÁSZF) egy „Szállítási panasz” elektronikus levélben.

Ha a sérülés csak a csomag felnyitásakor derül ki, akkor köteles vagy minket erről azonnal tájékoztatni, a sérülés pontos leírásával és fotókkal, valamint – szükség esetén -, a Csomagszállító partnerrel szembeni reklamációban együttműködni. A szállításból eredő sérülésekkel kapcsolatos reklamációra az átvételtől számított maximum 2 munkanap áll a rendelkezésedre. Ezen időtartam elteltét a vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

 

★ Vásárlói vélemények

Küld el a véleményed

93 reviews
97%
(90)
3%
(3)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)

Sós szájú lévén, igazi felüdülés olyan terméket fogyasztani, ami amellett, hogy bűntudat nélkül fogyasztható, még finom is és laktató. Mindig van nálam, ha egy kis ropogtatnivalóra vágyom. :)

A kedvenc termékem, egyszerűen imádom az összes ízű variációt! Nagyon finom, egészséges és rengeteg erőt ad, ha edzés előtt fogyasztok belőle.

A kávé szeánszom mellé fogyasztom, nem túl édes, kellemes ízű falatok.