Jótállási és elállási feltételek

Kedves Vásárlónk!
 
Vásárlóként az alábbi általános jótállási feltételekkel rendelhetsz meg termékeket tőlünk. Ez a tájékoztatás az Általános Szerződési Feltételekkel (lásd ÁSZF) együtt érvényes.  

A webáruház üzemeltetőjeként arra törekszünk, hogy betartsunk minden, a vonatkozó jogszabályokban előírt jótállási kötelezettséget.

 

    JÓTÁLLÁS

    Vásárláskor a termék jellegétől függően a számla mellé jótállási jegyet is csatolunk, de a jótállási időt a számlánkon is feltüntetjük. Mivel webáruházunkban csak hivatalos partneri szerződés alapján forgalmazunk termékeket, a jótállási idő alatt a javítással kapcsolatos költségek - kivéve a terméknek a szervizbe történő eljuttatását -, a gyártó hivatalos szervizét terhelik. A javítási időről a szerviz tud tájékoztatást nyújtani. A jótállási időről a termék tulajdonságait leíró weboldalon a "Termék leírás" részen tájékozódhatsz egy ikon formájában, de a tényleges jótállási feltételeket a jótállási jegy tartalmazza. Például:

    Ez az ikon a termék fő darabjának jótállási idejére vonatkozik, ugyanis bizonyos termékek, pl. a sportórák esetén az óraszíjakra és az elemekre vagy akkumulátorokra más feltételek érvényesek. Ezeket a feltételeket ennek az oldalnak az alján találod meg.

    1. Javítható termékek esetében a jótállási igényedet mindig a termék gyártójának hivatalos magyarországi szervizében  a garanciajeggyel érvényesítheted (lásd az oldal alján).
    2. Ha a termék jellege miatt nem szervizelhető, vagy cseregarancia érvényes rá, akkor a jótállási igényedet nálunk, az eredeti számlával érvényesítheted.

     

    ELÁLLÁS - VISSZAKÜLDÉSI LEHETŐSÉG

    A webáruházunkban vásárolt termékek esetében a számla kiállítási idejétől számítva 14 napod áll rendelkezésre az elállásra. A vásárlástól történő elállás feltétele, hogy az általad megvásárolt terméket eredeti, bontatlan és sérülésmentes állapotban, az eredeti számlával vagy annak hiteles másolatával az ügyfél-szolgálatunkra visszajuttatod személyesen vagy postai úton. 

    Elállás esetén 30 napon belül levásárolhatod a termék árát bármilyen más a webáruházunkban található termékre, vagy kérheted a termék vételárának 14 napon belüli visszafizetését.

    Az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszajuttatásával kapcsolatos szállítási, csomagolási és biztosítási költségeket neked kell vállalnod. Mi semmilyen módon nem vállalunk felelősséget a visszaszállítás során elvesztett termékért, vagy a szállítás közben bármilyen módon keletkezett károkért.


    HIBÁS TELJESÍTÉS

    Amennyiben hibás teljesítés történt (nem azt a terméket kaptad amit rendeltél), akkor lehetőséged van értékegyeztetés mellett megtartani a kézhez kapott terméket vagy az eredetileg megrendelt termék kiszállítását kérni. Ebben az esetben a hibás teljesítésű termék visszaszállításának és az eredetileg megrendelt termék újraszállításának a költségeit természetesen mi vállaljuk.

     

    TÁJÉKOZTATÁSUL - A JÓTÁLLÁS NEM ÉRVÉNYESÍTHETED AZ ALÁBBI ESETEKBEN

    A jótállás feltételeit a jótállási jegy tartalmazza, de tájékoztatásul érdemes elolvasnod ezt a részt is. A jótállás általában nem terjed ki azokra a károkra, amelyek az ún. nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból, a szakszerű karbantartás hiányából vagy olyan beavatkozásból erednek, amelyeket nem a gyártó hivatalos szervize végez:

    • a termék rendeltetésének nem megfelelő illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra és károkra;
    • a helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra és a nem kompatibilis eszközökhöz történő rákötés esetén keletkező károkra (pl. nem megfelelő tápegység);
    • a helytelen kipróbálásból, használatból, karbantartásból, üzembe helyezésből, módosításból, jogosulatlan vagy módosított, illetve megváltoztatott szoftver-alkalmazásból eredő hibákra vagy károkra;
    • az antenna károsodására vagy törésére, kivéve, ha azt anyag- vagy gyártási hiba okozta;
    • azokra a termékekre, amelyeket a teljesítményüket károsan befolyásoló módon szereltek szét és javítottak meg, illetve oly módon, amely nem teszi lehetővé a készülék megfelelő vizsgálatát és bármilyen jótállási igény igazolását, kivéve, ha javítás a gyártó hivatalos szakszervizében történt;
    • ráöntött élelmiszer következtében jelentkező hibákra és károkra;
    • nedvesség vagy víz által okozott károkra, kivéve a vízálló termékeket;
    • a rendeltetésszerű használat során bekövetkező karcolásokra, kopásokra vagy egyéb károsodásokra a készülék felületén,
    • a rendszeres karbantartás vagy a rendeltetésszerű használat során elkopott alkatrészekre.

     

    GYÁRTÓNKÉNTI ÁLTALÁNOS JÓTÁLLÁS

    Az alábbi táblázatban tájékozódhatsz arról, hogy gyártóink milyen jótállást biztosítanak a Magyarországon hivatalos viszonteladótól vásárolt termékeikre.

     GYÁRTÓ TERMÉK JÓTÁLLÁSI FORMÁJA ÉS IDEJE
    POLAR sportóra, sportkarkötő, mellkaspánt (öv nélkül), GPS szenzor, footpod (lépésérzékelő) 2 év garancia, amely jótállási jeggyel érvényesíthető a Polar márkaszervizben
    POLAR FlowLink, DataLink, IrD2, adatátviteli egységek 1 év garancia, amely jótállási jeggyel érvényesíthető a Polar márkaszervizben
    POLAR mellkaspánt (öv), óraszíjak 1 év garancia, amely jótállási jeggyel érvényesíthető a Polar márkaszervizben
    SUUNTO sportóra 2 év garancia, amely jótállási jeggyel érvényesíthető a Suunto márkaszervizben
    SUUNTO egyéb alkatrészek és kiegészítők (mellkaspánt, szíj, dokkoló, stb.) 1 év garancia, amely jótállási jeggyel érvényesíthető a Suunto márkaszervizben
    TOMTOM sportóra 2 év garancia, amely jótállási jeggyel érvényesíthető 
    TOMTOM egyéb kiegészítők  1 év garancia, amely jótállási jeggyel érvényesíthető 
    TINITELL gyerek mobil 1 év cseregarancia, amely jótállási jeggyel vagy számlával érvényesíthető

     

     

    MÁRKASZERVIZEK

    POLAR - 1095 Bp. Soroksári út 16/c Tel.: +36-1-348-6377

    SUUNTO - 1034 Bp. Bécsi út 112/b. Tel.: +36-20-490-2771

    TINITELL - 2053 Herceghalom, Búzavirág u. 22. Tel.: +36-20-285-5807