Korábbi cikkek — túlsúly

RSS
A szója (2) - a misztikus fitoösztrogének

A szója (2) - a misztikus fitoösztrogének

A szójával kapcsolatban nagyon bizonytalan érzései vannak a legtöbb embernek. Egészséges vagy nem? Ki így vélekedik, ki úgy, de vajon mi áll a háttérben? Sokan hallottak már a szójával kapcsolatban az ösztrogénekről és olyat is lehet hallani, hogy mellrákot okozhatnak. Akkor félnünk kell? 
10 fontos ajánlás a rákbetegségek megelőzéséhez

10 fontos ajánlás a rákbetegségek megelőzéséhez

A rákbetegségek a legsúlyosabb és legelterjedtebb betegségek közé tartoznak. Valószínűleg nincs olyan család amely valamilyen formában ne lenne éríntett bennük. Fontos kutatási terület, nem csupán a rákgyógyításban, hanem a rákbetegségek megelőzésében is. Az alábbi ajánlások az American Institute for Cancer Research javaslatai a rákbetegségek megelőzésére.
Egészséges élet - miért fontos a testzsír mérése?

Egészséges élet - miért fontos a testzsír mérése?

Rendszeresen mérjük a testsúlyunkat, hogy formában tarsuk magunkat, hiszen mindenkinek megvan az elképzelése az ideális testsúlyról. Csak a testsúly mérése azonban messze nem elegendő ahhoz, hogy az egészségi állapotunkról több információhoz jussunk. Megtudhatod, hogy miért...
Miért és hogyan válassz sportórát?

Miért és hogyan válassz sportórát?

A sportórák ma már rendkívül sok funkciót nyújtanak és egyre összetettebbek. A technológia és a rajtuk futó szoftver sok éves fejlesztés eredménye. Használatuk sokszor már nem is olyan egyszerű, némi hozzáértést is kíván, ezért egy óra kiválasztása előtt érdemes azt jól megfontolni, tanácsot kérni, mert mellé lehet fogni még a legdrágább órák között is.
Hagyd, hogy az étel legyen maga a gyógymód...

Hagyd, hogy az étel legyen maga a gyógymód...

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a mediterrán diéta, amely gazdag a diófélékben,magvakban, gyümölcsökben és zöldségekben, babokban, feldolgozatlan gabonákban, olívaolajban és halakban, 37% -kal csökkenti a szívbetegségek kockázatát, jelentősen elősegíti a testsúly csökkentést, segít megelőzni a 2-es típusú cukorbetegséget. 
Mindennapi zsírjaink: a JÓ és a ROSSZ zsírok...

Mindennapi zsírjaink: a JÓ és a ROSSZ zsírok...

Egyre többet hallhatod, hogy hagyd ki az étkezéseidből a zsírt, amikor csak lehet. Ezért az egészségre törekvő emberek rendszerint alacsony zsírtartalmú ételeket próbálnak fogyasztani. Önmagában ettől azonban nem leszel egészségesebb! Miért?