Korábbi cikkek — fehérjepótlás

RSS
A szója (2) - a misztikus fitoösztrogének

A szója (2) - a misztikus fitoösztrogének

A szójával kapcsolatban nagyon bizonytalan érzései vannak a legtöbb embernek. Egészséges vagy nem? Ki így vélekedik, ki úgy, de vajon mi áll a háttérben? Sokan hallottak már a szójával kapcsolatban az ösztrogénekről és olyat is lehet hallani, hogy mellrákot okozhatnak. Akkor félnünk kell? 
A szója (1) - első a növényi fehérjék között

A szója (1) - első a növényi fehérjék között

Sokan félnek a szójától, mert sokféle információ kering róla, pedig a legjobb növényi fehérjeforrás. Manapság sokat lehet hallani arról, hogy az állatenyésztés mennyiben járul hozzá a globális felmelegedéshez, mert modern világunkban jóval több állati eredetű fehérjét fogyasztunk, mint amennyire valójában szükségünk lenne.
Amazónia kincsei - az egészséges brazil dió veszélyes is lehet

Amazónia kincsei - az egészséges brazil dió veszélyes is lehet

A cikkből megtudhatod, hogy a brazil diónak milyen sok áldásos, jó tulajdonsága van, ami miatt neked is célszerű a brazil diót vagy az azt tartalmazó finomságokat beépítened a diétádba és megismerheted azt is, hogy miért érdemes vigyáznod is vele.

Fogyókúráztál és vissza is híztad? Elmondjuk miért...

Fogyókúráztál és vissza is híztad? Elmondjuk miért...

Talán már te is próbáltál diétázni, pl. csökkentve az elfogyasztott szénhidrátok, vagy zsír mennyiségét és vártad az eredményt. Az eredmény azonban gyakran azt hozza, hogy hiába diétázol, egy idő után nem csökken a súlyod, sőt elkezdesz visszahízni. Elmondjuk miért van ez...

Egyél okosan, változatosan, színesen és mozogj eleget!

Egyél okosan, változatosan, színesen és mozogj eleget!

Ezen az ábrán áttekintheted, hogy hogyan érdemes összeraknod a napi étkezéseidet, hogy egészségesen táplálkozz a mindennapokban!

Fehérjék és fehérjekiegészítők fogyasztása - mikor és miért?

Fehérjék és fehérjekiegészítők fogyasztása - mikor és miért?

Annyira természetes számunkra a fehérje (protein) fogyasztása, hogy a hétköznapi életben nem fordítunk rá túl nagy figyelmet, pedig fontosabb mint hinnéd. Kezdjük az elején.

A cikkben áttekintést kapsz a fehérjehiány velejáróiról, hogy miért mikor és milyen fehérjéket érdemes fogyasztanod.